So I have been asked to do the 200 questions :’)

200: My crush’s name is: I don’t really have a crush
199: I was born in: County Durham (North East England)
198: I am really: Happy
197: My cellphone company is: EE

196: My eye color is: Blue
195: My shoe size is: 6
194: My ring size is: Not a clue
193: My height is: 5”7
192: I am allergic to: Nothing that I know of
191: My 1st car was: Defender
190: My 1st job was: Business Administrator
189: Last book you read: 50 Shades hahahaha
188: My bed is: My world
187: My pet: Kitten called Tigger
186: My best friend: Sarah Box
185: My favorite shampoo is: Treseme

184: Xbox or ps3: Xbox all the way!
183: Piggy banks are: Hard for me to fill
182: In my pockets: I have nothing
181: On my calendar:September 26th.. Leeds bitches!
180: Marriage is: Good
179: Spongebob can: Cheer me up!
178: My mom: Love her
177: The last three songs I bought were? King Charles Loveblood album
176: Last YouTube video watched: Can’t remember
175: How many cousins do you have? A lot!
174: Do you have any siblings? Yes
173: Are your parents divorced? Yes
172: Are you taller than your mom? No
171: Do you play an instrument? No
170: What did you do yesterday? Died from a hangover then went out in the car with Chris for a few hours :)
[ I Believe In ]
169: Love at first sight: Yes
168: Luck: Yes 
167: Fate: Yes
166: Yourself: Yes
165: Aliens: Yes
164: Heaven: Yes
163: Hell: Yes
162: God: Yes
161: Horoscopes: No
160: Soul mates: Yes
159: Ghosts: Yes
158: Gay Marriage: Yes
157: War: No
156: Orbs: Yes
155: Magic: No
[ This or That ]
154: Hugs or Kisses: Kisses
153: Drunk or High: High
152: Phone or Online: Both
151: Red heads or Black haired: Black
150: Blondes or Brunettes: Brunettes
149: Hot or cold: Cold
148: Summer or winter: Summer
147: Autumn or Spring: Autumn
146: Chocolate or vanilla: Chocolate
145: Night or Day: Night
144: Oranges or Apples: Apples
143: Curly or Straight hair: Straight
142: McDonalds or Burger King: Burger King
141: White Chocolate or Milk Chocolate: Milk
140: Mac or PC: Mac
139: Flip flops or high heals: High heels
138: Ugly and rich OR sweet and poor: Sweet and Poor
137: Coke or Pepsi: Coke
136: Hillary or Obama: Obama
135: Burried or cremated: Cremated
134: Singing or Dancing: Both
133: Coach or Chanel: Coach
132: Kat McPhee or Taylor Hicks: Dunno
131: Small town or Big city: Small Town
130: Wal-Mart or Target: Dunno
129: Ben Stiller or Adam Sandler: Adam Sandler
128: Manicure or Pedicure: Manicure
127: East Coast or West Coast: Dunno
126: Your Birthday or Christmas: Christmas
125: Chocolate or Flowers: Flowers
124: Disney or Six Flags: Disney
123: Yankees or Red Sox: Dunno
[ Here’s What I Think About ]
122: War: War is never the right thing to do, I see war as a thing that happens because people are losing an argument and thats the only option they have, I would class war as fights that people have at primary school… Totally stupid…
121: George Bush: I don’t really know a lot about him…
120: Gay Marriage: I am all for Gay marriage, my cousin is gay and he married his boyfriend not too long ago, my adoptive brother is also gay and I’d love it if he got married..
119: The presidential election: Not interested in it…
118: Abortion: I think abortion is good for people like me who are young and also good for those who havent got the money for a baby or are just not ready for one…
117: MySpace: Never used it but isn’t it a dieing social network.. Do people still use it?
116: Reality TV: Don’t really watch a lot of TV
115: Parents: My parent has let me down and left me but my mother is the greatest woman ever.
114: Back stabbers: Hate them
113: Ebay: Love it im an addict haha
112: Facebook: Love it!
111: Work: Need a job, I think everyone should work!
110: My Neighbors: Don’t really like them
109: Gas Prices: Ok
108: Designer Clothes: My life
107: College: Don’t go
106: Sports: Dance is my world, I think sport is a very important thing, it changed my life.
105: My family: Love my family
104: The future: Don’t tend to think about it
[ Last time I ]
103: Hugged someone: Last night <3
102: Last time you ate:Last Night
101: Saw someone I haven’t seen in awhile: Yesterday
100: Cried in front of someone: Saturday when I lost ,my phone, have it back now though
99: Went to a movie theater: A few months ago
98: Took a vacation: 2 years ago
97: Swam in a pool: Never can’t swim
96: Changed a diaper: Never
95: Got my nails done: Yesterday
94: Went to a wedding: Never
93: Broke a bone: God I have broken a lot
92: Got a peircing: Never
91: Broke the law: Never
90: Texted: 2 Hours ago
[ MISC ]
89: Who makes you laugh the most: Sarah
88: Something I will really miss when I leave home is: Free food lmao
87: The last movie I saw: The Last Song
86: The thing that I’m looking forward to the most: Nothing
85: The thing im not looking forward to: Nothing
84: People call me: The bitch ;)
83: The most difficult thing to do is: Get out of bed on a morning
82: I have gotten a speeding ticket: Never
81: My zodiac sign is: Gemini
80: The first person i talked to today was: My mam
79: First time you had a crush: School year 9
78: The one person who i can’t hide things from: Chris and Sarah
77: Last time someone said something you were thinking: I don’t remember haha I cant even remember this morning never mind that
76: Right now I am talking to: No one
75: What are you going to do when you grow up: I dunno
74: I have/will get a job: I need a job tbh 
73: Tomorrow: I will be taking my sister to school
72: Today: I have sat and done bot all 
71: Next Summer: I have no plans but Leeds festival
70: Next Weekend: I will be sat in the house bored lol
69: I have these pets: Dog and a Kitten
68: The worst sound in the world: Scratching plates with a knife
67: The person that makes me cry the most is: No one tbh
66: People that make you happy: My mam and my friends
65: Last time I cried: The other week
64: My friends are: My whole world
63: My computer is: Old need a new one
62: My School: Not at school anymore
61: My Car: I don’t have one atm
60: I lose all respect for people who: Lie and cheat or take drugs
59: The movie I cried at was: Seven Pounds
58: Your hair color is: Black but originally ginger lol
57: TV shows you watch: HollyOaks, Keeping up with the Kardashians
56: Favorite web site: Tumblr of course
55: Your dream vacation: Greece
54: The worst pain I was ever in was: Not sure tbh
53: How do you like your steak cooked: Really well done
52: My room is: I sleep in my mams living room so none existent haha
51: My favorite celebrity is: Kylie Jenner
50: Where would you like to be: Anywhere but here lol
49: Do you want children: I dunno really
48: Ever been in love: Yes once, he sadly passed away though
47: Who’s your best friend: Sarah Box
46: More guy friends or girl friends: Guy friends they are easier to get on with, girls are usually too bitchy haha
45: One thing that makes you feel great is: Being with my friends
44: One person that you wish you could see right now: My dad
43: Do you have a 5 year plan: Nope I take each day as it comes
42: Have you made a list of things to do before you die: Nope
41: Have you pre-named your children: Nope
40: Last person I got mad at: I don’t get mad at people really, cba haha
39: I would like to move to: America
38: I wish I was a professional: Dancer, been dancing since I was 6
[ My Favorites ]
37: Candy: Twinkie!!!!
36: Vehicle: My dream car is a Bentley
35: President: Obama
34: State visited: None never left England
33: Cellphone provider: EE
32: Athlete: None, don’t keep up with a lot of sport
31: Actor: Johnny Depp
30: Actress: Emma Watson
29: Singer: King Charles or Christina Perri
28: Band: Black Nevada :) They have come a long way and my bro bro is the drummer, many reasons to love that band but famous band I would have to pick Paramore or A Day To Remember…
27: Clothing store: Topshop or New Look
26: Grocery store: Asda ;)
25: TV show: HollyOaks
24: Movie: Zombieland, I would totally hunt down twinkies too
23: Website: I have to say Tumblr, love the people on here
22: Animal: I love monkeys, kind of my thing haha
21: Theme park: Flamingo Land
20: Holiday: Never been abroad so need to go, Leeds so far though
19: Sport to watch: Rugby
18: Sport to play: I am a dance, not sure if you’d class it as sport….
17: Magazine: Kerrang
16: Book: I like to reed mortal instruments
15: Day of the week: Saturday
14: Beach: Seaton, a lot has happened there that I like to remember
13: Concert attended: King Charles was the last, pure amazing
12: Thing to cook: Tuna pasta bake is my speciality lol
11: Food: Adore Bacon!!
10: Restaurant: I am a big Wetherspoons fan, their steak is just amazing
9: Radio station: Capital FM or Kerrang
8: Yankee candle scent: I like a lot of them so I can’t choose just one!
7: Perfume: Jimmy Choo, I’m addicted
6: Flower: White Rose
5: Color: Green, so pretty
4: Talk show host: I don’t really watch talk shows lol
3: Comedian: Gosh has to be Kevin Heart!
2: Dog breed: I adore German Shepherds 
1: did you answer all these truthfully ? Yes